Weboldalunkon cookie-kat használunk a legjobb felhasználói élményért.

Rendben!

2018 legnagyobb, a magyarországi gamer bázis fogyasztási szokásait vizsgáló kutatása. A kutatás párhuzamosan folyt a Vodafone Magyarország megbízásából az NRV által lebonyolított általános gamer specifikus kutatással. A két kutatás cél és bázis-meghatározását, illetve a kérdőívek összeállítását az NRC-vel közösen alakítottuk ki. Az általunk vizsgált bázis elérésére saját kommunikációs stratégiát alakítottunk ki, saját médiafelületek és a gaming világ véleményvezéreinek bevonásával.

Tanulságok:

  • demográfiai profil
  • fogyasztási szokások: FMCG, telekommunikáció, szórakoztató elektronika, számítástechnika
  • játékos szokások

Szeretjük a számokat

Kompetenciák

  • competence 01

    Online marketing kampány

    Online média eszközökre kihegyezett marketing kampány tervezése, lebonyolítása, riportolása

  • competence 02

    Kampány kivitelezés

    Teljeskörű promóciós és kampány tervezés, kivitelezés, menedzsment

  • competence 03

    Kreatív tervezés

    Dobozon kívüli kampány megoldás tervezés

  • competence 04

    Elemzés

    Első, második, harmadik feles adatokon alapuló elemzés, tanácsadás

  • competence 05

    Piackutatás

    Átfogó kutatás kivitelezése elsősorban gamerek között

  • competence 06

    Terület stratégia

    Specifikus vállalaton belüli területhez kapcsolódó stratégia tervezése, tanácsadása