Weboldalunkon cookie-kat használunk a legjobb felhasználói élményért.

Rendben!

Magyarország legnagyobb kétszemélyes Playerunknown's Battlegrounds versenye, melyet a játék fejlesztője, a PUBG Corp., valamint a Twitch is hivatalosan támogatott.

A kéthónapos, kétszer egymillió forint nyereményalapú versenyre bárki nevezhetett. A versenyzőknek híres streamerekkel, kedvenc gaming magazinjaik képviselőivel és egymással is meg kellett küzdenie a nagyközönség előtt.

A mérkőzéseket a stúdiókomplexumunkból hétről-hétre élőben közvetítettük kommentátoraink, elemzőink és rendezőink segítségével, melyeket exkluzívan a Twitch-en lehetett nyomon követni. Versenyadminisztrátoraink szintén stúdiónkból, egy Discord szerveren tartották a kapcsolatot a résztvevőkkel a több mint 800 játékosból álló két hónapos verseny zökkenőmentes lebonyolítása érdekében.

A versenynek saját honlapot fejlesztettünk a pubg.fusion.live címen, ahol a verseny aktuális állása mellett az influencerekkel készült interjúkat, minijátékokat, nyereményeket és híreket lehetett folyamatosan nyomon követni. A bajnokság alatt kommentátoraink egy lőtéren, élőben is kipróbálhatták a játékban használt fegyvereket, élményeiket videoban és később élőben is megosztották a nézőkkel. A lőtéren a kollégák egy számítógépház falát is kilyukasztották, majd aláírták azt, hogy végül egy komplett gaming PC-nek otthont adva egy jótékonysági esemény keretein belül árverezzük el a nagydöntőben. Az árverés keretein belül a nézők több mint 500 000 Forinttal támogatták a Gyermekétkeztetési Alapítványt. Emellett a versenyben részt vevő influencerek és gaming magazinok képviselői előre felajánlották esetleges nyereményeiket különböző jótékony egyesületek számára.

Szeretjük a számokat

Kompetenciák

  • competence 01

    Műsor tervezés

    Adásterv, az adás teljes lebontása percről perce, mi történjen a képernyőn

  • competence 02

    Sportközvetítés

    Tradicionális sportközvetítés tervezése és gyártása

  • competence 03

    OTG aktiválás

    Véleményvezérekkel/kamera előtt szereplő emberekkel történő helyszíni aktivitás, bevonás

  • competence 04

    Gamification

    Játékelemek alkalmazása különböző területeken, hogy a folyamatok még érdekesebbek, használatra motíválóbbak legyenek

  • competence 05

    Influencer/Talent management

    Véleményvezérekkel/kamera előtt szereplő emberekkel történő kampány tervezés, briefelés, lebonyolítás, felügyelet és riportolás

  • competence 06

    Bajnokságszervezés

    Esport versenyek, ligarendszerek megszervezése, felügyelete és kivitelezése