Weboldalunkon cookie-kat használunk a legjobb felhasználói élményért.

Rendben!

Az e-sport nemzetközi egyre növekvő népszerűsége Magyarországot sem hagyta érintetlenül. A fiatalok körében egyre több figyelmet vonzanak az online játékok, kb. 200.000 fő rendszeresen foglalkozik kedvenc videójátékával, vagyis digitális eszközön való játékkal (eNET, 2017). Ezen népszerűségen felbuzdulva a Corvinus Egyetem Gazdaságinformatikus képzésének három oktatója – Kis Gergely, Pintér Róbert és Rab Árpád Szörény – úgy döntött, hogy az egyetemi képzésben is helye kell legyen az e-sportnak, lévén egyre többek számára nyújt már megélhetési lehetőséget is ez a tevékenység.

Az egyetemi képzésben Magyarországon új tantárgyat elindítani minimum 1-2 év, így ennek a kurzusnak a gondolata sem most vetődött fel. Vezetőnk, Tischler Márk és Rab Árpád, a Corvinus Egyetem Gazdaságinformatikus képzésének oktatója közti beszélgetés alapján indult el a gondolkodás, hogy a Corvinuson az e-sportban professzionális partnerek bevonásával épüljön fel a képzés, akik tapasztalataikat, stratégiai szemléletet és játékszervezési tudást is hoznak a Közgázra. A 2018 őszétől induló képzést egyelőre választható tantárgyként vehetik fel a corvinusos hallgatók, és a tapasztalatok alapján fogják továbbfejleszteni az e-sport képzést akár több tantárggyá, amennyiben erre a hallgatók körében igény lesz.

Szeretjük a számokat

Kompetenciák

  • competence 01

    Szakmai előadás

    Folyamatos jelenlét szakmai fórumokon

  • competence 02

    Lektorálás

    Gaming és esporthoz kapcsolódó szöveges anyagok szakmai revíziója

  • competence 03

    Tantárgy fejlesztés

    Iskolai tantárgy fejlesztése gaming és esport témában

  • competence 04

    Terület stratégia

    Specifikus vállalaton belüli területhez kapcsolódó stratégia tervezése, tanácsadása

  • competence 05

    Terület specializálás

    Tartalom lokáció alapú nyelvezet átdolgozás

  • competence 06

    Grafikai tervezés

    Márkához kapcsolódó specifikus grafikai tervezés