Weboldalunkon cookie-kat használunk a legjobb felhasználói élményért.

Rendben!

A 21. századi fiatalok megváltozott tartalomfogyasztási szokásai új látásmódot igényelnek a tartalomgyártók részéről is. A hagyományos felületek használata helyett új stratégiákra van szükség az Y, Z és Alfa generációk sikeres eléréséhez és aktiválásához. Mi olyan, fiatalokat célzó autentikus tartalmakat gyártunk, amelyek a legújabb platformokon, organikusan képesek megszólítani azokat, akiket a hagyományos csatornákon szinte lehetetlen elérni. Emellett Fusion Network néven egy olyan marketing kommunikációs és sales platformot építünk, amely elsősorban a magyar influencerek online tartalomgyártói felületeinek értékesítésére és multichannel kampányok lebonyolítására kínál megoldást.

Elsődleges célunk a profi, különleges, autentikus tartalom gyártása bármi áron. Hiszünk abban, hogy üzeneteinket értékteremtő, magas minőségű tartalomként szükséges átadni, hogy az hatékonyan eljusson a célcsoporthoz. A közönségünket figyelembe véve erre maximálisan szükség is van: a mai fiatalok egy perc alatt képesek eldönteni, hogy a kommunikáció hiteles-e vagy sem. Ha sikerrel járunk, a korábban szinte elérhetetlen célcsoportból hű követőbázis válik.

  • Influencerhálózatunkkal több különböző érdeklődésű célcsoportot is hatékonyan tudunk aktivizálni.
  • Nemzetközi, óriási rajongótáborral rendelkező gaming eseményeket licenszelünk és lokalizálunk.
  • Partnereinkkel együttműködve saját műsorokat és különleges tartalmakat fejlesztünk.

Tartalom kompetenciák

  • competence 01

    Influencer/Talent management

    Véleményvezérekkel/kamera előtt szereplő emberekkel történő kampány tervezés, briefelés, lebonyolítás, felügyelet és riportolás

  • competence 02

    OTG aktiválás

    Véleményvezérekkel/kamera előtt szereplő emberekkel történő helyszíni aktivitás, bevonás

  • competence 03

    Promóció tervezés

    Véleményvezérekkel/kamera előtt szereplő emberekkel harmadik feles tartalom aktivitás tervezés

  • competence 04

    Tartalomtervezés/gyártás

    Véleményvezérekkel/kamera előtt szereplő emberekkel második, harmadik feles tartalom tervezés, gyártás, kivitelezés

  • competence 05

    Vállaltra szabott megoldások

    Véleményvezérekkel/kamera előtt szereplő emberekkel cégre, vállaltra szabott belső, külső kommunikáció tervezés, kivitelezés

  • competence 06

    360 fokos megoldás

    Teljeskörű márka menedzsment tervezéstől kivitelezésig

  • competence 07

    Gaming aktiválás

    Kifejezetten gamerekre szabott mozgosítás online, akár offline

  • competence 08

    Grafikai tervezés

    Márkához kapcsolódó specifikus grafikai tervezés

  • competence 09

    On-offline performance marketing

    Konverzió alapú, optimalizált online marketing aktivitás

  • competence 10

    Teljeskörű branding

    Márka profiljának, arculatának, beágyazottságának tervezése, kivitelezése

  • competence 11

    Gamification

    Játékelemek alkalmazása különböző területeken, hogy a folyamatok még érdekesebbek, használatra motíválóbbak legyenek

  • competence 12

    Műsor arculat

    Adás közben az összes megjelenő grafikai és animált elem megtervezése és elkészítése

  • competence 13

    Műsortervezés

    Adásterv, az adás teljes lebontása percről perce, mi történjen a képernyőn

  • competence 14

    Termékelhelyezés

    Termékelhelyezés alapú kampányokhoz kapcsolódó optimalizást tartalomgyártás

  • competence 15

    Szponzoráció fejlesztés

    Szponzorált tartalmak tervezése, kivitelezése, menedzsmentje

tudj meg többet!

Vedd fel velünk a kapcsolatot!

Szenvedélyünk, hogy felejthetetlen élményeket nyújtsunk közönségünknek, digitális szórakoztatáson, gamingen és esporton keresztül. Ennek hála kreatív ügynökségként egyedi megoldásainkkal rendkívül hatékonyan aktivizáljuk az Y, Z és Alfa generációt.

kapcsolat
contact
Tartalom

Kiemelt esettanulmányunk: Fusion PUBG Magyar Kupa

Ugorj le a győzelemért!

Magyarország legnagyobb kétszemélyes Playerunknown's Battlegrounds versenye, melyet a játék fejlesztője, a PUBG Corp., valamint a Twitch is hivatalosan támogatott.

A kéthónapos, kétszer egymillió forint nyereményalapú versenyre bárki nevezhetett. A versenyzőknek híres streamerekkel, kedvenc gaming magazinjaik képviselőivel és egymással is meg kellett küzdenie a nagyközönség előtt.

A mérkőzéseket a stúdiókomplexumunkból hétről-hétre élőben közvetítettük kommentátoraink, elemzőink és rendezőink segítségével, melyeket exkluzívan a Twitch-en lehetett nyomon követni. Versenyadminisztrátoraink szintén stúdiónkból, egy Discord szerveren tartották a kapcsolatot a résztvevőkkel a több mint 800 játékosból álló két hónapos verseny zökkenőmentes lebonyolítása érdekében.

A versenynek saját honlapot fejlesztettünk a pubg.fusion.live címen, ahol a verseny aktuális állása mellett az influencerekkel készült interjúkat, minijátékokat, nyereményeket és híreket lehetett folyamatosan nyomon követni. A bajnokság alatt kommentátoraink egy lőtéren, élőben is kipróbálhatták a játékban használt fegyvereket, élményeiket videoban és később élőben is megosztották a nézőkkel. A lőtéren a kollégák egy számítógépház falát is kilyukasztották, majd aláírták azt, hogy végül egy komplett gaming PC-nek otthont adva egy jótékonysági esemény keretein belül árverezzük el a nagydöntőben. Az árverés keretein belül a nézők több mint 500 000 Forinttal támogatták a Gyermekétkeztetési Alapítványt. Emellett a versenyben részt vevő influencerek és gaming magazinok képviselői előre felajánlották esetleges nyereményeiket különböző jótékony egyesületek számára.

Szeretjük a számokat